måndag 21 januari 2013

Inspiration vardagsrum!

Nu när det börjat hända något på tomten känns det som att man kan börja spåna på hur vi vill inreda de olika rummen.. Vissa möbler vet vi att vi vill ha kvar och andra inte. Jag vill tex ha en ny soffa. Nu har vi en väldigt stor med divan. Visst, den är skön att ligga i och man får plats många sittande i den, men den går knappt att sitta i den för att den är så djup. Den tar också väldigt stor plats. Jag är inne på att ha en soffa (mindre än denna men inte för liten) och två fåtöljer där man kan mysa in sig i en filt och en bra bok.

Jag googlade på vardagsrum och första bilden som kom upp var den översta bilden här. Jag älskar den! Klickade in på sidan och såg att den kom från http://slettvoll.no/. Jag älskar bilderna och deras möbler. Ser så gemytligt ut och jag gillar de harmoniska färgerna på möblerna. De har tydligen affärer i Stockholm, Göteborg och Malmö. Får nog dra med mig sambon dit. Vet dock inte alls vad priserna ligger på. Säkert alldeles för fyra
:(. Se och njut!





1 kommentar:

  1. Hej

    Har dom börjat nåt mer ännu? Nyfiken =)
    När vår platta va gjuten va vi där varje dag ändå å tittade å gick runt å planerade men då såg den så miniliten ut! Skönt att det hittills inte har regnat så mycket i alla fall...de måste väl räknas som ganska bra väder för en platta ändå?! Hur stort skulle ert bli?

    //Stina

    SvaraRadera